Značky

Na našem e-shopu www.madeinbolkashop.cz nabízíme širokou škálu různých značek. Rádi bychom naše zákazníky touto cestou seznámili detailně s tím, jaké značky vlastně nabízíme, jaká je jejich historie a jaké jsou jejich přednosti.

Salming

Salming je švédská sportovní značka nesoucí jméno legendárního hokejisty Börje Salminga. V současné době značka Salming vyvíjí a distribuuje špičkové sportovní produkty pro tyto sporty: běhání, florbal, lední hokej, házenou a squash. Ke klíčovým produktům z každé kategorie nabízí i širokou škálu doplňků zahrnující textil, tašky, ochranné brýle, chrániče, ale i sportovní spodní prádlo, kosmetiku a sluneční brýle. 

Tato sportovní značka je úzce zaměřená na sportovce samotné. Naslouchá jejich potřebám a jejich stále náročnějším požadavkům a hledá cesty, jak jim vyhovět. To, co stačilo dříve, dnes již zdaleka nestačí. To, co bylo kdysi špičkové, je dnes již zastaralé. Při jejich práci se nebojí rušit staré zažité pravdy a nastavovat nová pravidla hry.

Mizuno

Historie značky Mizuno, zabývající se výrobou sportovního vybavení, představuje již více než sto let vývoje. Začátek fungování firmy se datuje k roku 1906, kdy se bratři Rihachi a Kenjiro Mizuno rozhodli založit první Mizuno Store v japonské Ósace.

Nejdříve se jim daří zejména ve výrobě golfových holí. Koncem šedesátých let expanduje společnost do Spojených států založením pobočky Mizuno America v Los Angeles. V roce 1973 je podepsán kontrakt s Francouzským olympijským výborem na dodávku lyžařského oblečení. V roce 1980 je zahájen prodej běžeckých bot na území USA. V roce 1982 zakládají Mizuno Golf Company v USA a Mizuno ve Velké Británii. Bohatá osmdesátá léta pokračují rokem 1984, kdy je Kenjiro Mizuno oceněn Olympijským řádem. 

V roce 1985 je poprvé veřejnosti představena nová unikátní technologie běžeckých bot Mizuno Wave technology - technologie vlnové desky. Jedná se o prvek v mezipodešvi běžeckých bot, který dokonale kombinuje dva nezbytné atributy běžecké obuvi, odpružení a stabilitu. Tato technologická "vychytávka" a pro Mizuno neodmyslitelná součást všech bot na běhání se neustále vyvíjí, inovuje as úspěchem používá dodnes. 

Sportovní stars v barvách Mizuno 

V roce 1987 podepisuje Mizuno sponzorský kontrakt s dnes již legendárním atletem Carlem Lewisem a roku 1988 dostane statut oficiálního dodavatele pro OH v Soulu. Devadesátá léta začala dalším úspěchem na poli sportovního marketingu, kdy se firmě upisuje tahoun tenisových kurtů a držitel mnoha tabulkových rekordů Čechoameričan Ivan Lendl. V roce 1991 je podepsána smlouva s jedním z nejlepších golfistů na světě Nickem Faldo a téhož roku Carl Lewis překonává světový rekord v běhu na 100 metrů v tretrách Mizuno. Do dresů této značky se oblékají světoznámí ragbisté týmu All Blacks.

Firma podniká kroky i v oblasti životního prostředí a představuje soubor aktivit s názvem CREW 21. Běžecké boty dělané z částí pet lahví, golfové hole z použité gumy a vycházková obuv z ojetých pneumatik - tři příklady, kde Mizuno předvádí svou šetrnost k životnímu prostředí a nutnost recyklace použitých materiálů.

Až budete vybírat boty s jmény jako mujin, Sayonara, inspire nebo creation, vzpomeňte si na milníky v historii této světoznámé značky.

Gatorade

Všechno začal v roce 1965 výzkumný tým Floridské Univerzity.

Jeho cílem bylo vyvinout pro profesionální sportovce nápoj, který by dokázal plnohodnotně a rychle doplnit tekutiny a výživné látky a zároveň  by zabránil dehydrataci a problémům z přehřátí organismu, jako jsou křeče svalstva a vyčerpání kvůli úpalu. Vyvinutý nápoj byl testován na hráčích profesionálního týmu amerického fotbalu Florida Gators, a tak dostal jméno “Gatorade.”

 V této sezóně měli hráči posilnění o nápoj Gatorade mnohem méně problémů s dehydratací a podstatně větší výdrž. Právě díky jejich kondici a výdrži v závěrech zápasů dostali od soupeřů přezdívku “tým druhého poločasu”. Podařilo se jim získat jejich vůbec první titul, Orange Bowl, a jako v pohádce se ze samého dna propracovali až na absolutní vrchol.

Ve spolupráci s vrcholovými sportovci je složení hydratačního a nutričního nápoje Gatorade neustále testováno a zdokonalováno (viz. Gatorade Sport Science Institut, www.gssiweb.org/en).

McDavid

Značka McDavid Inc vyvíjí sportovní ortézy, sportovní chrániče, oblečení pro aktivní lidi a sportovce. Jsou neúprosní ve svém úsilí o prevenci úrazů a zvýšování výkonů. Jejich příběh začal v roce 1969, kdy Dr. Robert F. McDavid vytvořil první široce používanou ochrannou ortézu na koleno pro fotbalisty.

Společnost byla oficiálně založena v roce 1980. Dnes McDavid produkty patří k nejdoporučovanějším produktům profesionálních sportovců, odborníků ze sportovní medicíny a atletických trenérů. Jejich výzkum pochází od sportovních ortéz po kompresní trenýrky s patentovanou technologií. McDavid produkty jsou určeny jak široké sportovní veřejnosti, tak profesionálním sportovcům s jejich speciálními požadavky. McDavid má centrálu v Chicagu a dceřiné společnosti v Japonsku a v Evropě. Neustále rozšiřuje své působení po světě. Jejich cílem ale nadále zůstává vyrábět špičkové produkty, kterým sportovci důvěřují a pomáhají jim dosáhnout kýžených výsledků.

Amix™ 

Historie

Firma LargeLife® Limited byla založena v roce 2003 v Manchesteru (Spojené království) současným vlastníkem a prezidentem jako společnost zabývající se výrobou výživy pro sportovce hledající tu nejvyšší kvalitu. Po dlouhém vývoji složení nových suplementů a designu obalů společnost LargeLife® Limited a její vlajková značka Amix™Nutrition postupně zaujímá dominantní postavení na trhu se sportovní výživou v mnoha zemích Evropské Unie.

Evoluce

Amix™ se stal jednou z nejuznávanějších firem v oblasti sportovní výživy a díky rychlémů růstu se dostal na špičku v prodeji v celé Evropské Unii.  Amix™ si časem získal důvěru amatérských i profesionálních sportovců z různých sportovních odvětví. Značka  Amix™ patřící pod LargeLife® Limited během několika málo let dospěla ve vysoce respektovanou společnost. Stoupající prodej na trzích střední a východní Evropy si vyžádal otevření nového výrobního a logistického centra v oblasti centrální Evropy. Součástí nového komplexu je i moderní výzkumné a vývojové centrum.

Filosofie

Touha po dokonalosti

Amix™Nutrition je stále před konkurencí díky neustálému vývoji nejefektivnějšího složení, vysoké kvalitě použitých surovin a nejmodernější technologii zpracování. Amix™ se nikdy nespokojí s průměrem a proto naši odborníci stále sledují novinky ze světa sportovní výživy. Mnohaletá spolupráce s vrcholovými sportovci nás naučila naslouchat jejich poznatkům a požadavkům což nám pomohlo vyladit naše produkty k dokonalosti.

Filosofie

Jsme jiní

Inovativní a futuristický vzhled našich produktů zaručuje snadné odlišení od konkurence. Grafické zpracování našich obalů je uznáváno mnoha odborníky na design. To je také důvod proč Amix™ stále získává nové zákazníky po celém světě.

Získané certifikáty

Certifikace systému managementu kvality dle normy ISO 9001:2008 je zárukou vysoké kvality našich produktu a služeb. Vlastníme nejen prestižní certifikát ISO, ale i další certifikáty jako jsou ISO 22000:2005 a HACCP.

Amix™ Nutrition

Amix™ reprezentuje to nejlepší co může v současné době trh v oblasti sportovní výživy nabídnout. Amix™ je určen pro rekreační i profesionální sportovce, jejichž cílem je zdravý životní styl, neustálá touha dosáhnout lepších výsledků a jednoduše pro ty, kteří požadují maximální kvalitu a efektivitu. Prémiová kvalita ve spojení s vynikající chutí je důvod proč Amix™ získává stále více zákazníků po celém světě.